Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2018

Σε ομηρία οι φοιτητές από την απόφαση της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

6 panep
Σε ομηρία οι φοιτητές 
από την απόφαση 
της Σχολής Καλών Τεχνών 
του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Με αφορμή την απόφαση της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων δηλώνει:
Είναι απαράδεκτη και προκλητική η απόφαση της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων να μην καταθέσει τις βαθμολογίες των εξετάσεων και των πτυχιακών εργασιών των φοιτητών, επειδή διαφωνεί με την ομόφωνη πρόταση της Επιτροπής που μελετά τις συνέργειες ανάμεσα στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων με το ΤΕΙ Ηπείρου. Η Επιτροπή πρότεινε ομόφωνα τη δημιουργία ενός νέου Τμήματος Μουσικών Σπουδών με νέο πρόγραμμα σπουδών και με ένταξη σε αυτό του προσωπικού και των φοιτητών του Τμήματος Λαϊκής και Παραδοσιακής Μουσικής. Η πρόταση της Επιτροπής, την οποία υιοθέτησε ο Υπουργός, είναι η ένταξη του Τμήματος στη Σχολή Καλών Τεχνών.
Αν η διαφωνία για ένα θέμα που χρήζει ακαδημαϊκής συζήτησης μετατρέπεται σε ομηρία φοιτητών και σε αποφάσεις ότι δεν θα δίνονται οι βαθμοί των εξετάσεων και πτυχιακών εργασιών, τότε μήπως όσοι έλαβαν αυτήν την απόφαση θα πρέπει να σκεφτούν στα σοβαρά τι ακριβώς είναι μία Σχολή Καλών Τεχνών; Μήπως πρέπει να ξανασκεφτούν αν πράγματι θέλουν οι ίδιοι να ανήκουν σε μία Σχολή που ηρεμεί τα πάθη, υπηρετεί ανώτερα ιδανικά και δεν θα έπρεπε ούτε κατά διάνοια να αξιοποιεί μεθόδους φαρ ουέστ εναντίον των φοιτητών;
Δεν είναι δυνατόν να τίθενται με τέτοιο ωμό τρόπο οι φοιτητές σε ομηρία με προκλητικές και ακραίες ενέργειες που δεν συνάδουν με τις ακαδημαϊκές αξίες και στρέφονται κατά των ίδιων των φοιτητών και δη όσων βρίσκονται επί πτυχίω. Ούτε είναι δυνατόν οι βαθμοί τους να αντιμετωπίζονται από τους διδάσκοντες ως… ιδιοκτησία.
Καλούμε τους διδάσκοντες της Σχολής να αναθεωρήσουν την απόφασή τους, να σεβαστούν τον μόχθο των φοιτητών τους και να κατανοήσουν ότι τέτοιες πρακτικές είναι ξένες προς την ακαδημαϊκότητα την οποία οφείλουν να υπηρετούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: