Πέμπτη 17 Μαΐου 2018

ΑΠΟ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΝΤΙΝΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ







ΑΠΟ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ


ΝΤΙΝΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ


Μουσική & στίχοι - Γ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ
Ερμηνεία - ΝΤΙΝΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ
Επιμέλεια Video clip -ΚΛΕΟΝΙΚΗ
κυκλοφορεί απο alpharecords
CD Έχεις τόσα.... απο μένα να θυμασαι

Ενορχήστρωση - προγραμματισμός :
ΜΑΝΤΟΓΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ- ΧΑΤΖΗΓΑΛΗΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Ηχογράφηση : STUDIO DIVA
Επαιξαν οι μουσικοί :
ΧΑΤΖΗΓΑΛΗΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ : Μπουζούκι
ΜΑΝΤΟΓΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ : Μπουζούκι,τζουρά,κιθάρα,τζουμπούς
ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ : Πλήκτρα
ΠΕΡΟΓΛΟΥ ΚΩΣΤΑΣ : Τύμπανα , κρουστά
ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΥΡΟΓΙΑΝΝΗ : Φωνητικά

Παραγωγή : ΚΟΥΝΤΟΥΡΟΥΔΙΑ LIVE

Κυκλοφορεί απο alpharecords
CD Έχεις τόσα.... απο μένα να θυμάσαι

Μου κάνεις τον πόνο μου γιορτή !! Μπράβο σου
και το γλεντάς με την καρδιά σου
μα όλα είναι δανεικά ,σ'αυτόν το ψεύτη το ντουνιά
μη το ξεχνάς πως θα'ρθει και η σειρά σου .

Από γυναίκες σαν και σένα 
τι κανείς να περιμένει
η τον κλειδώνουν στο δαφνί
η φυλακή πηγαίνει.

Μου κάνεις τον πόνο μου γιορτή !! Λάθος σου
δεν είμαι εγώ κάποιος τυχαίος
αυτοι που ξέρουνε πολλά κλαίνε γελάνε πιο καλά
αυτος που θα γελάσει τελευταίος .

Δεν υπάρχουν σχόλια: