Σάββατο 17 Μαΐου 2014

ΜΗ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΝΑ Μ' ΑΓΑΠΑΣ - ΦΩΤΗΣ ΒΛΑΧΟΣ ακουστε το στο Diavatakis web radio

ΜΗ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΝΑ Μ' ΑΓΑΠΑΣ - ΦΩΤΗΣ ΒΛΑΧΟΣ

Στίχοι - Μουσική: Κωνσταντίνος Δημογκότσης
Ερμηνεία: Φώτης Βλάχος

Ήρθες αστέρι στον δικό μου ουρανό
να μου θυμήσεις το πως είναι ν'αγαπώ
μα όπως μπήκες στην ζωή μου ξαφνικά
τι να σου λέω?....Είσαι η ζωή μου τελικά.

Είσαι ανάσα ...είσαι ψυχή μεσ'το δικό μου το κορμί
να΄σαι ο χτύπος της καρδιάς 
μη σταματάς...μη σταματάς
είσαι στα μάτια μου το φως
φεγγάρι ,ήλιος και ουρανός
και όσο μπορείς μη σταματάς 
να μάγαπάς...να μ'αγαπάς

Ήρθες αστέρι στο δικό μου ουρανό
να γίνεις ένα με την καρδιά και το μυαλό
δεν είσαι όνειρο μονάχα μιας βραδυάς
τι να σου λέω?.... Είσαι το αίμα της καρδιάς.

Είσαι ανάσα ...είσαι ψυχή μεσ'το δικό μου το κορμί
να΄σαι ο χτύπος της καρδιάς 
μη σταματάς...μη σταματάς
είσαι στα μάτια μου το φως
φεγγάρι ,ήλιος και ουρανός
και όσο μπορείς μη σταματάς 
να μάγαπάς...να μ'αγαπάς........!

Ενορχήστρωση - ηχοληψία - μίξη: Μάριος Ζαρκος

Μπουζούκια: Ευριπίδης Νικολίδης
Κιθάρες: Δήμος Λεούσης
Φωνητικά: Κλειώ Ψαράκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: