Κυριακή 4 Μαΐου 2014

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΥΝΗΜΑ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΥΝΗΜΑ
 ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 
ΜΑΡΙΑΣ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ

Είναι κάποιες στιγμές, μέσα από τις οποίες αισθανόμαστε την ανάγκη ευχαριστήσουμε κάποιους και να τους δείξουμε την αγάπη μας. 
Αυτή τη στιγμή θέλω από τα βάθη της καρδιάς μου να ευχαριστήσω όλους εσάς φίλους και γνωστούς που με αγκαλιάσατε, προσπαθήσατε με τα ζεστά σας λόγια και τις πράξεις σας να μου δείξετε ότι δεν είμαι μόνη. πως ΕΊΣΤΕ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΌ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΣΤΗΡΊΖΕΤΕ.
Η δοκιμασία που πέρασα μου άφησε πίκρα και πόνο αλλά βγήκα από αυτήν περισσότερο δυνατή.
Συνεχίζω την πορεία μου σε άλλες βάσεις και με περισσότερο πείσμα και αγωνιστική διάθεση.
Σας ευχαριστώ πολύ για τα ευγενικά σας μηνύματα, τα γεμάτα αγάπη. Με τιμήσατε με αυτήν την αγάπη. Επιτρέψτε μου να ανταποδώσω με την σειρά μου την συμπάθεια και την αγάπη μου με μια φράση βγαλμένη από την καρδιά μου.
Ένα μεγάλο Ευχαριστώ μία λέξη μοναδική που όταν ξεστομίζεται με ειλικρίνεια και καθαρή συνείδηση, μπορεί να φωτίσει και να λάμψει

Δεν υπάρχουν σχόλια: