Δευτέρα 6 Αυγούστου 2018

ΣΥΛΒΙΑ ΕΥΘΥΜΙΟΥ-SYLVIA EFTHIMIOU ΤΡΕΙΣ ΑΝΑΠΝΟΕΣ

ΣΥΛΒΙΑ ΕΥΘΥΜΙΟΥ-SYLVIA EFTHIMIOU
 
ΤΡΕΙΣ ΑΝΑΠΝΟΕΣ
Official lyric video release


14musicOfficia

Μετά το πρώτο προσωπικό της single “Να Βγεις Από Τα Χρώματα”, η Σύλβια Ευθυμίου επιστρέφει δυναμικά και αποφασίζει να δώσει όχι μία… αλλά “Τρεις Αναπνοές” στο ποιοτικό ελληνικό τραγούδι.

Με δυναμικό στίχο, έντονο συναισθηματισμό, αλλά και μια εύθραυστη λεπτότητα μας ταξιδεύει σε έναν κόσμο νοσταλγίας, αλλά και ανάγκης για αλλαγή. Μας προτρέπει να θυμηθούμε και να αγκαλιάσουμε όλα εκείνα που έχουμε ξεχάσει.

Τη μουσική υπογράφει ο Alex Papadiamantis και τους στίχους ο Δημήτρης Ξιούτας
Πάρτε αναπνοή λοιπόν… και ακούστε το δυνατά!

ΤΡΕΙΣ ΑΝΑΠΝΟΕΣ

Μια σου κλήση στο τηλέφωνο μου
το τιμόνι σφίγγω και πατώ τα φρένα
έχω χρόνια να σε δω

Βρέχει έξω, βρέχει κι εδώ μέσα
Είναι κι ένα τραύμα που'χω από σένα 
το θυμάμαι και πονώ

Τρέχω στη βροχή, μέχρι να χαθείς
τρεις αναπνοές, δίπλα μου εσύ 
τέρμα γκάζι στη στροφή, άδοξοι εραστές
Τρέχω στη βροχή, μέχρι να χαθείς
τρεις αναπνοές, δίπλα μου κανείς 
τέρμα γκάζι στη ζωή, ξέφυγα απ'το χθες...

Κάθε κλήση τώρα κι ένα βέλος
με τρυπά σαν τέλος και με βασανίζει
το τηλέφωνο πετώ

Τρέχω στη βροχή, μέχρι να χαθείς
τρεις αναπνοές, δίπλα μου εσύ 
τέρμα γκάζι στη στροφή, άδοξοι εραστές
Τρέχω στη βροχή, μέχρι να χαθείς
τρεις αναπνοές, δίπλα μου κανείς 
τέρμα γκάζι στη ζωή, ξέφυγα απ'το χθες...

Δεν υπάρχουν σχόλια: