Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Πάμε καρδιά μου αλλού || Μαριλία Μωραϊτάκη New 2015

Πάμε καρδιά μου αλλού || Μαριλία Μωραϊτάκη New 2015





Πάμε καρδιά μου αλλού 
 Μαριλία Μωραϊτάκη New 2015


Πάμε καρδιά μου αλλού
Μουσική: Ιωσήφ Σαρασίδης/Ορέστης Νικολόπουλος
Στίχοι: Ιωσήφ Σαρασίδης

Δεν έχω άλλη επιλογή
Μόνο ένα δρόμο να διαλέξω
Με έχει κάνει πια κομμάτια η σχέση αυτή
Άλλο ένα ψέμα, 
δε θα πιστέψω

Πήρα αποφάσεις στη ζωή μου
κανείς δε με κρατά
Δεν αλλάζω γνώμη

Αφήνω πίσω μου μονάχα μια σκιά
Στα όνειρά μου, δε θα υπάρχεις πια

Πάμε καρδιά μου αλλού
Εδώ κανείς δεν ξέρει ν’ αγαπάει
Θα βρούμε κάποιον τελικά
αυτά που αισθάνεσαι να εκτιμάει

Πάμε καρδιά μου, σε άλλες αγκαλιές
που δε θα μας πληγώνουν
Καλύτερα στο πουθενά, παρά,
μ' αγάπες που ματώνουν

Δεν έχω άλλη υπομονή
στα όρια μου έχω φτάσει
Στη μοναξιά μου ζω κι ας είμαστε μαζί
Και το μυαλό μου,
πάει να σπάσει

Πήρα αποφάσεις επιτέλους
φεύγω και τίποτα
δε με σταματάει

Αφήνω πίσω μου μονάχα μια σκιά
Στα όνειρά μου, δε θα υπάρχεις πια

Ενορχήστρωση,
Προγραμματισμός Computer,Πλήκτρα,Κιθάρες:
Ιωσήφ Σαρασίδης

Έπαιξαν οι μουσικοί: 
Κλαρίνο/Νέι: Δημήτρης Παζαρέντσης
Βιολιά/Βιόλες: Perparim "Pape" Zeqiraj 
Μπάσο: Θεόφιλος Μητρέντσης 
Τύμπανα: Χρήστος Καμπάς

Ηχοληψία/Remix/Mastering: IS Music Studio
Ιωσήφ Σαρασίδης

Φωτογραφίες: Στέφη Σιλβηστοπούλου
Make-up: Ευγενία Θεοδωροπούλου
Hair styling: Αφροδίτη Καδόγλου
Art Design: IS Design Action Grup
Επιμέλεια παραγωγής: Ιωσήφ Σαρασίδης
Παραγωγή: Best Greek Records

(P)+(C) 2015/AEPI
The copyright in this sound recording is owned by the produced company. All rights reserved. 
Unauthorized copying,reproduction,hiring, lending,
public performance and broadcasting, prohibited.

Δεν υπάρχουν σχόλια: